пʼятниця, 26 січня 2024 р.

Моя віртуальна подорож у світ викладання англійської мови , яке відбувається в онлайн-режимі 💻

З початком пандемії COVID-19 я, як і багато інших вчителів, була змушена перейти на онлайн-навчання. Це був новий і непростий досвід для всіх, але я швидко адаптувалася до нових умов і знайшла способи зробити онлайн-навчання ефективним і цікавим для моїх учнів.

Одним з найважливіших аспектів успішного онлайн-навчання є використання відповідних цифрових інструментів. Я використовую різні інструменти, щоб підтримувати зв'язок зі своїми учнями, надавати їм навчальні матеріали та оцінювати їхній прогрес.


Для проведення онлайн-уроків я використовую Google Meet. Цей інструмент дозволяє мені бачити та чути своїх учнів у реальному часі, а також ділитися з ними екраном і використовувати різні освітні ресурси.

Для створення навчальних матеріалів я використовую Google Forms і не тільки. Цей інструмент дозволяє мені створювати інтерактивні завдання, опитування та тести.

Для створення візуальних матеріалів я використовую Canva. Цей інструмент дозволяє мені створювати графіки, презентації та інші візуальні матеріали, які допомагають учням краще зрозуміти навчальний матеріал.Також учням подобається створювати різні проєктні роботи з допомогою цього інструмента.

Крім того, я використовую різні онлайн-платформи, такі як Google Classroom, щоб спілкуватися зі своїми учнями, публікувати навчальні матеріали та отримувати зворотній зв'язок від учнів.

Ось деякі з переваг онлайн-навчання, які я помітила:

  • Учні можуть навчатися в будь-якому місці та в будь-який час.
  • Учні можуть навчатися у власному темпі.
  • Учні можуть взаємодіяти з однокласниками та вчителем у реальному часі.
  • Учні можуть  відволікатися від  завдань або пристроїв.
  • Учні можуть мати проблеми з доступом до інтернету або комп'ютерів.
  • Важливо підтримувати зв'язок зі своїми учнями та мотивувати їх до навчання.
  • Використовуйте різні цифрові інструменти, щоб підтримувати зв'язок зі своїми учнями, надавати їм навчальні матеріали та оцінювати їхній прогрес.
  • Створюйте цікаві та захоплюючі уроки, які будуть мотивувати ваших учнів до навчання.
  • Підтримуйте зв'язок зі своїми учнями та регулярно отримуйте зворотній зв'язок від них.

Ось деякі з викликів, з якими я зіткнулася під час онлайн-навчання:

Загалом, я вважаю, що онлайн-навчання - це ефективний спосіб навчання. Завдяки використанню відповідних цифрових інструментів я можу створювати цікаві та захоплюючі уроки, які допомагають моїм учням досягати успіху.

Ось кілька порад для успішного онлайн-навчання:

  • Використовуйте різні цифрові інструменти, щоб підтримувати зв'язок зі своїми учнями, надавати їм навчальні матеріали та оцінювати їхні прогрес.
  • Створюйте цікаві та захоплюючі уроки, які будуть мотивувати ваших учнів до навчання.
  • Підтримуйте зв'язок зі своїми учнями та регулярно отримуйте зворотній зв'язок від них.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Всесвітній день Інтернету

Що таке Всесвітній день Інтернету? - Щорічне свято, яке відзначається 17 травня. - Мета: підвищити обізнаність про важливість Інтернету та і...